استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند
براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين
اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين
استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند
براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين
اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
گیاهان تراریوم | 0 | 947 | alik89 |
دست گل جدید صدا و سیما در شبکه جام جم: خدا بابای گوگوش را بیامرزد! | 1 | 1504 | alik89 |
دایی، خواهرزاده عاشق را سر برید! | 0 | 1789 | amirmail |
استخدام :شرکت تأمین سرمایه نوین از رشته های مدیریت، مدیریت مالی،بانکداری،حسابداری... | 0 | 1419 | amirmail |
آگهی استخدام تامین اجتماعی همراه با نمونه سوالات رایگان | 0 | 1454 | amirmail |
قدیمترها عکس گرفتن سخت بود به دلیل اینکه هر کسی توان خرید دوربین عکاسی را نداشت و انگار آن زمانها علاقه زیادی به ثبت روزها نبود اما این روزها دوربینهای دیجیتال کوچک و گوشیهای دوربیندار چنان تب عکاسی را بین مردم زیاد کرده است که تقریبا نیمی از مردم لحظه به لحظه روزهای خود را ثبت میکنند و همه به نحوی درگیرگرفتن عکس از خود و اطرافیانشان هستند اما مسئله مهم این است که آیا همه خوشعکس هستیم و به چه کسانی بد عکس میگویند؟ آیا یک عکاس خوب میتواند از یک شخص بد عکس یک عکس خوب بگیرد؟ یا چه کنیم تا خوشعکس باشیم؟ این سؤالات همیشه در ذهن کسانی وجود دارد که عکس گرفتن را دوست دارند. نادر داوودی - عکاس سرشناس ایران- با پیشنهادات خود به ما کمک میکند تا جواب این سؤالها را به دست بیاوریم.
چه کسانی فتوژنیک هستند
در عکاسی مفهوم خوشعکس بودن را فتوژنیک میگویند، یعنی کسی که ذاتا در ژن او چيزي است که میتوان از او عکس خوب گرفت، یعنی این مسئله در «دی ان ای» شخص وجود دارد و این افراد چند ویژگی دارند كه معمولا تشخیص آن برای عکاسان آسان است. وقتی یک عکاس در یک جمع حضور دارد به طور ناخودآگاه علاقهمند است از یک شخص خاص عکس بیشتری بگیرد، یک بخشی از این مسئله مربوط به زیبایی شخص میشود و بخش مهم آن این است که عکاس متوجه میشود وقتی از آن شخص عکس میگیرد او در جمعی که حضور دارد ارتباط صحیحتری با دوربین برقرار میکند که اين یک مسئله کاملا حسی، درونی و روانی است به اصطلاح میگوییم از دوربین نمیترسد و بهراحتی با دوربینی که به او توجه میکند ارتباط برقرار میکند و از آن فرار نمیکند. ترس از دوربین فقط در بین انسانهای عادی نیست؛ هستند چهرههای سرشناسی در دنیا که از دوربین فراریاند و به هیچوجه نمیتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و البته هستند آدمهایی که اصلا چهره و سرشناس نیستند اما بهعنوان مثال در یک جمع فامیلی یا یک پیکنیک به قدری با دوربین راحت هستند که غیر قابل باور است.
به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، محمدرضا سرشار نویسنده و منتقد اخیرا فصلی تازه به کتاب «راز شهرت صادق هدایت» اضافه کرد که اخیرا در شماره اخیر ماهنامه اقلیم نقد منتشر شده است.
* اعتیاد به مواد مخدر
داشتن ضعفهای شخصیتی واخلاقی، به عنوان یک ویژگی که میتواند طعمه را برای همیشه در چنگ شکارچیان استعمار غرب و سازمانهای مرتبط با آن نگه دارد، و این اطمینان را به آنان بدهد که شخص مورد نظر، به احتمال زیاد، در آینده و پس از به شهرت رسیدن، سرکشی پیشه نخواهد کرد و در برابر آنان علم طغیان بر نخواهد افراشت، از مواردی بود که در سرمایهگذاری آنان روی شبه روشنفکران، هنرمندان و نویسندگان جهان سوم، میتوانست یک امتیاز محسوب شود.
ضمن آنکه با الگوسازی از چنین اشخاصی، خود به خود قبح این گونه انحرافها و ضعفهای شخصیتی، در جامعۀ مورد نظر شکسته میشد، و از این راه، چه بسا این صفات و رذایل اخلاقی، در میان عده ای از افراد آن جامعه ـ خاصه جوانان ـ ترویج هم میشد.
طی سال های گذشته، شورای صنفی نمایش با اجرای طرح "اذان تا اذان" در ماه مبارک رمضان، از اذان مغرب و عشاء تا اذان صبح امکان نمایش فیلمهای خاطره انگیز را برای سینمادوستان در سالن های سینما فراهم کرد. طی این سال ها، استقبال بالایی از نمایش فیلم ها در ساعات آخر شب در سینما و در ماه مبارک رمضان شده است اما در سال جاری شورای صنفی نمایش تصمیم گرفت تا انتخاب فیلم ها را به دست سینماداران بدهد تا هر فیلمی را که می خواهند به نمایش گذارند. از جمله فیلم هایی که در طرح امسال به نمایش در آمده دو فیلم سینمایی "هامون" و "اجاره نشین ها" به کارگردانی داریوش مهرجویی است. هر دوی این فیلم ها در دهه 60 اکران شد که با استقبال بالایی نیز همراه شد. این دو فیلم سینمایی توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برای نمایش در دو پردیس "ملت" و "تماشا" انتخاب شده است.
"اجاره نشین ها" به کارگردانی داریوش مهرجویی، در سال 1365 ساخته شد. این فیلم داستان خانه ای است که وارث یا وارثانش مشخص نیست و عده ای مستاجر دارد. خانه نیازمند تعمیرات اساسی است ولی بیتوجهی عباس آقا که قصد تصاحب خانه را دارد، باعث می شود تا به رغم تلاش های دیگر ساکنان، کار از کار بگذرد و خانه بر سر ساکنانش فرو ریزد.
عزتالله انتظامی، اکبر عبدی، حمید خیرآبادی، حسین سرشار، رضا رویگری، ایرج راد، سیاوش تهمورث، فریماه فرجامی، منوچهر حامدی و فردوس کاویانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین ناصر چشم آذر موسیقی متن این فیلم را ساخته و حسن قلی زاده فیلمبرداری این فیلم را برعهده داشت.
این فیلم سینمایی بعد از گذشت 28 سال، امسال در طرح اذان تا اذان در پردیس "تماشا" سانس 12 شب اکران می شود.
به بهانه اکران دوباره "اجاره نشینها" بعد از گذشت 28 سال با ایرج راد یکی از بازیگران این فیلم سینمایی به گفتگو نشستیم. وی این فیلم سینمایی را یکی از خاطرهانگیز ترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران می داند که بعد از این سالها همچنان برای سینمادوستان تازگی دارد.
برخی اتفاقات مهم جهان و بلاخص رویداد های به وقوع پیوسته در آمریکا را میتوان قبل از به وقوع پیوستن شان از طریق رصد رسانه های آمریکایی پیش بینی کرد، مواردی نظیر حمله نظامی به عراق و افغانستان و یا واقعه یازده سپتامبر از جمله این موارد است که پیش از وقوع توسط فیلم ها، بازی های رایانه و دیگر رسانه های امریکایی به شکل مستقیم و غیر مستقیم مطرح شده بودند. حادثه تروریستی اخیر بوستون آمریکا نیز از این دایره خارج نمی باشد و با کمی تعمق و تجسس در آن میتوان به پالس های رسانه های آمریکا و آماده سازی غیرمستقیم مردم برای وقوع چنین رویدادی پرده برداشت.
نزدیک به سه ماه قبل در یکی از سریال های آمریکایی به نام "نیکیتا" که هم اکنون فصل جدید آن در حال پخش است، در قسمتی به نام با آتش(With Fire) به شکل غیر مستقیم حادثه بوستون به تصویر کشیده شده است، حال آنکه واقعه تروریستی بوستون چندی پیش روی داد و جالب تر آنکه سبک عملیات تروریستی در سریال نیکیتا مانند واقعه تروریستی بوستون آمریکا به شکل کور و تنها برای هراس صورت گرفته است اما نکته قابل توجه در این ارتباط آماده سازی رسانه ای برای اقناع افکار عمومی است تا سیاست های کلان آمریکا تضمین مناسبی برای اجرا داشته باشند.
با نیم نگاهی به سیر رسانه ای آمریکا در موضوعات تروریستی و بویژه سریال نیکیتا روحیه اگرشنیسم(Aggressionism) در ایالات متحده آمریکا را بررسی می کنیم.
هیتلر بعد از این که عکس ها را دید، خشمگین شد و دستور داد که نگاتیو آنها نابود شوند اما هافمن این کار را نکرد و برای نخستین بار آنها را در کتاب خاطراتش در سال 1955 با عنوان «هیتلری که دوست من بود» منتشر کرد. این تصاویر را روزنامه هافینگتون پست در وبسایت خود منتشر کرده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار یک آلبوم تصویری گزارشی درباره رواج موسیقی زیر زمینی در ایران منتشر کرده است و می نویسد نوعی موسیقی زیر زمینی غیر رسمی به دلیل محدودیت های اعمال شده از سوی حکومت بر موسیقی در حال گسترش است.
تعداد صفحات : 7