loading...

پارتی پاتوق

ژانر : کمدیفرمت : mkvحجم : قسمت یازدهم۳۱۴ و قسمت دوازدهم ۳۲۳مگابایتزمان : هر قسمت ۴۰ دقیقه کارگردان : مهران مدیری بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی ، برزو ارجمن

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 95077 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (34)

ژانر : کمدی
فرمت : mkv
حجم : قسمت یازدهم۳۱۴ و قسمت دوازدهم ۳۲۳مگابایت
زمان : هر قسمت ۴۰ دقیقه

کارگردان : مهران مدیری

بازیگران : مهران مدیری ، سیامک انصاری ، الیکا عبدالرزاقی ، برزو ارجمند ، ماندانا سوری ، عارف لرستانی ، کمند امیر سلیمانی ، رابعه اسکویی ، غلامرضا نیکخواه ، امیرکاوه آهنین جان ، رضا فیض نوروزی ، مهدی فقیه ، محسن قاضی مرادی ، هادی کاظمی ، علی لک پوریان ، مریم کاویانی و…

خلاصه داستان : ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده‌اند که در رستوران کار می‌کنند و مدام تحقیر می‌شوند. روزی آن‌ها مدرکی را پیدا می‌کنند که مربوط به یک مرد ثروتمند است. آن دو وسوسه می‌شوند که دست به یک کار خلاف بزنند…

 

 

با عرض پوزش از تمامی دوستان لینکهای دانلود این سریال بدلیل تاکید مکرر شرکت
گلرنگ(منتشرکننده) بر رعایت قانون کپی رایت و حمایت از مهران مدیری عزیز حذف شد

http://uploadax.com/images/68775413027737836671.gif

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نوید سلیمی در تاریخ 1391/12/26 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

ممنون هستم


www.Par30camp.irشکلک

این نظر توسط elone در تاریخ 1391/12/26 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام با تشكر از سايتتون واقعا دمتون گرم.از هرجا خواستم بگيرم لينك دانلود برداشته شده بود،ولي خوشبختانه اينجا تونستم خيلي دوستون دارم .شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1391/12/25 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی عالی
خیلی ممنونم
واقعا مرسی

این نظر توسط بهروز در تاریخ 1391/12/25 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

انصافا دستتون درد نکنه
زحمت میکشید...من ایران نیستم و دسترسی به سینما و محصولات سینمایی ایران ندارم ولی از وقتی با این صفحه شما آشنا شدم واقعا خوشحال شدم..
اما یک نکته هم بگم، متاسفانه سرعت دانلود از این سرور آپلودبوی کمه و تفریبا حدود صد کیلو تا دویست کیلو بر ثانیه دانلود میکنه، من اینجا اینترنتم خوبه و از بیشتر سرورها با سرعت رویایی 6 مگابایت بر ثانیه دانلود میکنم..این عدد فکر کنم در ایران مثل رویا میمونه!! ولی خب اگه میشه تو یک سروری آپلود کنید، من تجربه زیادی در استفاده از آپلود باز دارم و یکی از بهترین هاست...اگه میتونید اونجا آپلود کنید
با این حال خیلی زحمت میکشید و شخصا تقدیر میکنم...دوست داشتید و کاری داشتید خوشحال میشم کمکتون کنم.شکلک
پاسخ : خیلی ممنوع از نظر سازنده ی شما.جهت راحتی بیشتر کاربران در حال تهیه اکانت ویژه اپلود بوی می باشیم که امکان دانلود با سرعت بالا دارد و دیگر لازم نیست جهت دانلود30ثانیه صبر بکنید و کلی امکانات دیگر

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1391/12/25 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

ye tashakkore khoshko khali baraie shoma
پاسخ : بازم دمت گرم که نظر گذاشتی حتی اگر خشک و خالی باشه

این نظر توسط اکبر در تاریخ 1391/12/25 و 6:20 دقیقه ارسال شده است

کلاً هر دو لینک خراب استشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : لینک ها که سالم است

این نظر توسط yaser_rahmani در تاریخ 1391/12/25 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از برنامه خوبتان
پاسخ : ممنون

این نظر توسط علی در تاریخ 1391/12/24 و 6:31 دقیقه ارسال شده است

سلام، با سپاس از شما
چرا لینک 12 خرابه؟ لطفا پیگیری کنید.
پاسخ : لينك دنلود اصلاح شد.با تشكر از اطلاع رساني شما

این نظر توسط farid در تاریخ 1391/12/24 و 6:14 دقیقه ارسال شده است

good
پاسخ : خواهش میکنم.انجام وظیفه بود

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1391/12/24 و 3:40 دقیقه ارسال شده است

ba kamale tashakor az u aziz
پاسخ : ممنون.باز هم به سایت ما سر بزن


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 381
  • بازدید امروز : 6,829
  • باردید دیروز : 3,786
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 10,615
  • بازدید ماه : 10,615
  • بازدید سال : 570,749
  • بازدید کلی : 9,351,763
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید