loading...

پارتی پاتوق

مس سونگون: تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فصل گذشته با سرمبیگری احد شیخ لاری توانست با کسب نائب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته دوم کشوری جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کند تا استان آذربایجان شرقی حداقل ی

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 2140 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

مس سونگون: تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فصل گذشته با سرمبیگری احد شیخ لاری توانست با کسب نائب قهرمانی در رقابت های لیگ دسته دوم کشوری جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کند تا استان آذربایجان شرقی حداقل یک نماینده در این لیگ داشته باشد. اما در حالی که مسئولین این تیم در پی برگزاری اردوهای آماده سازی خود برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک بودند، حکم جنجالی کمیته استیناف این تیم را محکوم به حضور در لیگ دسته دوم کرد. تا به این لحظه نیز تکلیف اعاده دادرسی مدیرعامل این تیم و پیگیری های متولیان ورزش استان هیچ نتیجه ای در بر نداشته است و به احتمال زیاد با وضعیت کنونی شاهد حضور تیم البدر بندر کنگ در لیگ دسته یک به جای مس سونگون خواهیم بود.


 
شهرداری تبریز: مجموعه شهرداری تبریز سرمایه گذاری های گسترده ای را برای کسب موفقیت تیم فوتبال این باشگاه و صعود به لیگ برتر انجام داد، قرمز پوشان تبریزی نیز در مقابل توانستند با هدایت فراز کمالوند علی رغم نتایج نه چندان خوب در نیم فصل اول، جهشی بلند در نیم فصل دوم داشته و به عنوان قهرمانی گروه "ب" رقابت های لیگ دسته یک کشور دست یابند. در حالی که فوتبال دوستان تبریزی به خاطر حضور سه تیم تبریزی در لیگ برتر، سر از پا نمی شناختند کمیته استیناف که مسئولین آن هیچ خدایی را بنده نیستند با اتهام تبانی این تیم را به لیگ دسته دوم کشور فرستادند و کادرفنی و تعدادی از بازیکنان این تیم نیز جریمه نقدی و محروم شدند. حال با تعلیق فعالیت های ورزشی شهرداری تبریز، تکلیف تیم فوتبال شهرداری نیز مشخص نیست. اخبار پیرامون واگذاری امتیاز این تیم به گوش می رسید اما شنیده ها حاکی از آن است که شورای شهر جدید با واگذاری امتیاز این تیم مخالفت کرده است.


 


فوتبال ساحلی؛ افتخار آفرینانی که منحل شدند!
 
تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز تنها نماینده و البته با اقتدار ترین نماینده استان آذربایجان شرقی در سطح اول فوتبال ساحلی کشور بود. این تیم با ترکیبی از بهترین بازیکنان ایران و بازیکنان بومی توانست با اقتدار و بدون باخت به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر کشور برسد و جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد. اما با شرایط فعلی مجموعه شهرداری و با وجود اینکه چندین هفته از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر گذشته است، هنوز تیم شهرداری خود را جمع و جور نکرده و در کما به سر می برد...

 

 


دوچرخه سواری؛ قهرمانان همیشگی و بی ادعا
 
تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز، قوت قلب ورزش دوستان استان می باشد و همیشه با موفقیت های خود شادی و سرور را به دل های مردم آذربایجان و ایران هدیه داده است. این تیم همیشه جزو برترین تیم های آسیا بوده و هست و اگر حمایت های مالی از این تیم بیشتر شود، مطمئنا خواهد توانست در سطح جهانی افتخار آفرینی کند. تیم آیینه زمانی نیز دیگر تیم دوچرخه سواری استان در کشور می باشد که در همان ابتدای حضورش توانست موفقیت های خوبی را با حمید زمانی، سرمربی خود بدست آورد و قهرمان رقابت های جایزه بزرگ کرمانشاه شود. این تیم همچنین در تور بین المللی آذربایجان و رقابت های لیگ دسته یک کشوری (در رشته کورس) عملکرد خوبی را از خود نشان داد و نوید یک تیم قدرتمند دیگر در رشته دوچرخه سواری را به علاقه مندان این رشته می دهد.

 

 


راگبی؛ گمنام و کم طرفدار اما همیشه در صحنه
 
تیم های دبیری تبریز، سهند، مرند و شهرداری تبریز تیم هایی هستند که در رشته راگبی تیم داری می کنند. تیم شهرداری تبریز هم اکنون در رقابت های لیگ برتر حضور دارد و تنها نماینده استان در این لیگ می باشد. تیم سهند تبریز نیز با نائب قهرمانی در لیگ دسته یک، به لیگ برتر صعود کرده و با منحل شدن احتمالی تیم شهرداری، فصل آینده تنها نماینده استان در لیگ برتر خواهد بود. تیم های مرند و دبیری تبریز نیز در لیگ دسته یک به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

 
نسخه چاپی ایمیل به دوستان ذخیره
تاریخ خبر : 1392/6/12 - 16:4
کد خبر : 52085
گزارش اختصاصی آناج از :
از بین رفتن نشاط اجتماعی در سایه نابودی ورزش قهرمانی/متولیان ورزش استان در خواب یا بیداری؟
خوشحال می شویم تا متولیان ورزش استان و در راس آن ها سازمان ورزش و جوانان استان جوابگوی این مشکلات باشند و گزارش از عملکرد خود ارائه کنند تا مردم آذربایجان بدانند آنچه را که دارد بر سر ورزش دیارشان می آید...

سرویس ورزشی آناج: با شروع رقابت های لیگ برتر در رشته های مختلف و متعدد ورزشی، برخلاف سال گذشته، شاهد حضور تعداد معدودی از تیم های استان آذربایجان شرقی در سطح اول ورزش کشور هستیم، به همین دلیل بر آن شدیم تا نگاهی داشته باشیم بر عملکرد تیم های ورزشی استان در سال گذشته و وضعیت فعلی آن ها که مطمئنا خالی از لطف نخواهد بود.

سال های سال بود که آذربایجان شرقی در سطح اول ورزش کشور و در لیگ های برتر از نداشتن نماینده ای قوی و مقتدر رنج می برد تا اینکه موسسات خصوصی و سازمان های دولتی پس از چندین و چند سال کار و تلاش توانستند سهمیه ها و تیم های کنونی را راهی رقابت ها کنند. سهمیه ها و نماینده هایی که داشتنشان برای مردم آذربایجان یک آرزو بود و برای بدست آمدنشان میلیارد ها تومان پول صرف شد.
 
متاسفانه در دوره مدیریت قبلی ورزش و جوانان استان، به ورزش قهرمانی بی توجهی می شد و متولیان اصلی ورزش استان به هیچ عنوان ارتباط مستمری با باشگاه های ورزشی نداشتند. تنها عملکردی که شاهد بودیم وعده و وعیدهای پوشالی و خیالی بود که به هیچ عنوان به آن ها جامه عمل پوشانده نشد.

اما با آمدن مدیریت جدید و قرار گرفتن وی در راس ورزش استان کور سوی امیدی برای ورزش دوستان آذربایجان پدیدار شد و آن ها را به آینده امیدوار کرد. حال چند ماهی است که ترکیب سازمان ورزش و جوانان استان عوض شده است اما بدبختانه به این نتیجه رسیده ایم که کم کاری ها ادامه دارد و هیچ واکنش و تلاشی را برای حل مشکلات عدیده ای که در ورزش استان وجود دارد، دیده نمی شود.


ظاهرا در آخرین روزهای فعالیت مدیران دولت دهم و در روزهای آغازین فعالیت دولت یازدهم هیچ کس در این استان هیچگونه حس مسئولیتی از خود برای ورزش نشان نمیدهد، استاندار محترم که در راه آماده شدن برای تحویل کاخ استانداری است، شهردار تبریز هم که رسما چند روزیست کارش در تبریز به پایان رسیده و امروز جای خود را به سرپرست جدید داد، فرماندار شهرستان تبریز نیز احتمالا وضعیتی مشابهه دارد، اما مدیر کل سازمان ورزش و جوانان به همراه روسای هیات های ورزشی که در حال حاضر هنوز هم سر پست های خود هستند در این روزهای بلاتکلیفی سیاسی در استان در خواب به سر میبرند.

با بررسی وضعیت رشته های مختلف که سال گذشته استان آذربایجان شرقی در سطح اول آن رشته ها دارای نماینده بوده است به نتایج قابل توجهی می رسیم که از نظرتان می گذرد:
 

بسکتبال شهرداری؛ تیمی دست و پا شکسته که منحل شد
 
تیم بسکتبال شهرداری تبریز، تنها تیم بسکتبال فعال و حاضر در لیگ های کشوری استان آذربایجان شرقی می باشد. این تیم سال گذشته در لیگ دسته دوم کشور قرار داشت و از 10 بازی خود در این لیگ، با سه برد و 7 باخت، 13 امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول 6 تیمی قرار گرفت. با تعلیق فعالیت های ورزشی باشگاه شهرداری، وضعیت این تیم در هاله ای از ابهام قرار دارد. تیم بسکتبال بانوان شهرداری نیز که با عملکرد بی نظیر و بدون باخت به لیگ دسته یک کشور صعود کرده بود، وضعیت نامشخصی دارد.



 

 

والیبال؛ پدیده ای که رفته رفته از دست رفت!

والیبال استان آذربایجان شرقی پس از چندین و چند سال، توانست تیمی با نام شهرداری تبریز را راهی رقابت های لیگ برتر کند. رشته ای که از همان ابتدا نشان داد طرفداران خاص و ویژه ی خود را در استان داشته و پتانسیل بهتر شدن در سال های آینده را دارد. این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر از 22 بازی خود 16 بازی را واگذار کرد و 6 برد بدست آورد تا در رده دهم جدول 12 تیمی قرار بگیرد. دو فصل پیش نیز این تیم در جدول 14 تیمی لیگ برتر، در رده نهم قرار گرفته بود. علی رغم نتایج نه چندان خوب، اما این تیم باعث شده بود تا خون تازه ای در والیبال استان جریان یابد و انگیزه ی بازیکنان بومی این رشته، برای حضور در سطح اول والیبال کشور بالا رود، اما در فاصله ی کوتاهی که تا آغاز لیگ برتر باقی مانده، هنوز تکلیف این تیم مشخص نیست و به نظر می رسد روند نزولی این تیم با منجل شدن آن خاتمه یابد.
 
در مقابل تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز که جزو تیم های همیشه مدعی لیگ برتر می باشد نیز فصل گذشته توانست به عنوان نائب قهرمانی نائل آید و حال با آمادگی بیشتر در مسابقات لیگ برتر فصل آینده حضور خواهد داشت تا قهرمانی را ازآن خود کند.


 

هندبال؛ کم طرفدار اما با پتانسیل

مانند اکثر رشته های دیگر، اولین تیم هندبال در تاریخ استان آذربایجان شرقی نیز از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز تاسیس شد و سال گذشته در اولین سال تاسیس خود، در لیگ برتر هندبال کشور حضوری قدرتمند داشت. این تیم از 14 بازی خود در لیگ برتر، توانست 5 برد و سه تساوی کسب کند. این تیم با اینکه 6 باخت را متحمل شد، اما توانست در لیگ هشت تیمی در رتبه چهارم قرار بگیرد. رشته ای که هر چند طرفداران زیادی را به سالن نکشاند اما از نظر نتیجه گیری عملکرد قابل توجهی را داشت.
با حمایت شهرداری تبریز، تیم هندبال بانوان تبریز نیز فصل گذشته توانست به رقابت های لیگ برتر کشوری صعود کند اما به علت دیر بسته شدن تیم نتوانست نتایج قابل قبولی را بدست آورد. بدیهی است با منحل شدن فعالیت های ورزشی مجموعه شهرداری، فعالیت های این تیم نیز منحل خواهد شد.




فوتسال؛ قطب فوتسال کشور؛ حضوری قدرتمندتر با تعداد کمتر

دبیری تبریز: باشگاه دبیری تبریز چند سالی است که در لیگ برتر فوتسال حضور دارد اما با افزایش سرمایه گذاری های مدیریت این باشگاه در رشته فوتسال، این تیم توانست در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با کسب نتایج خوب و قابل قبول در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد. در فصل آینده نیز طبق هدفگذاری مسئولین این تیم، دبیری بین سه تیم برتر رقابت های لیگ خواهد بود و در نهایت اصلی ترین هدف این مجموعه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می باشد که با توجه به وضعیت فعلی این تیم، رسیدن به این هدف در سال های آینده چندان دور از دسترس نیست.


 
هلال احمر: تیم تازه لیگ برتری شده هلال احمر تبریز توانست در فصل گذشته رقابت های لیگ فوتسال، علی رغم تمام محدودیت ها و ضعف های مالی، با بازیکنان بومی خود نتایج قابل قبولی را در حد خود کسب کند و در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گیرد. این تیم در فصل آتی نیز که از روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه آغاز خواهد شد، در اولین بازی به مصاف دبری تبریز خواهد رفت.



شهرداری تبریز: شاگردان اسماعیل تقی پور نیز فصل گذشته اولین حضور خود را در رقابت های لیگ برتر تجربه می کردند. این تیم با بازیکنان بومی خود عنوان جوان ترین تیم لیگ را یدک می کشید اما با این حال توانست از سایر تیم هایی که سابقه حضور چندین ساله در لیگ را داشتند نتایج بسیار بهتری کسب کند و با 36 امتیاز در رده هفتم جدول سیزده تیمی قرار بگیرد. تیم فوتسال شهرداری اما در فاصله سه روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر فصل جدید، هنوز تکلیف خود را نا مشخص می بیند. با این حساب فصل آینده شاهد حضور تنها دو تیم در سطح اول فوتسال کشور خواهیم بود.


 

فوتبال؛ هم راضی کننده، هم ناامید کننده / نبود حمایت هیات فوتبال از تیم ها

تراکتورسازی: سرخ پوشان تبریزی سال گذشته اولین حضور خود را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند و توانستند با سرمربیگری تونی الیویرا پرتقالی، در لیگ برتر نیز نتایج خوبی را کسب کرده و عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند. علی رغم تغییرات مدیریتی در این تیم، هنوز هم تراکتورسازی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های لیگ برتر می باشد و هواداران این تیم نیز امید دارند تا از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و شاهد موفقیت های این تیم در سطح اول فوتبال کشور باشند.

 



 

گسترش فولاد تبریز: شاگردان رسول خطیبی در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته یک کشوری با اقتدار عنوان قهرمانی را کسب کردند و به عنوان تیم اول گروه خود، به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کردند. مدیریت خوب و حرفه ای این باشگاه سبب شد تا بر خلاف پیش بینی های انجام شده، بازیکنان جوان و بومی تیم گسترش فولاد تبریز، در لیگ برتر نیز بازی های زیبایی را از خود به نمایش گذاشته و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کنند. رسول خطیبی با اطمیان از قرار گرفتن تیمش در بین 10 تیم بالای جدول رده بندی در پایان فصل سخن می گوید.



 


ماشین سازی تبریز: قدیمی ترین تیم فوتبال استان آذربایجان شرقی فصل گذشته روز های کابوس واری را پشت سر گذاشت و با نوزده باخت در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفت و به لیگ دسته دوم سقوط کرد. عمل نکردن اسپانسر های این تیم به تعهدات مالی خود باعث شد تا مشکلات فراوانی دامن گیر ماشین سازی شود و مانع نتیجه گیری این تیم شود. حال این تیم با مدیرعاملی سینا اصل محمدپور اصل و سرمربیگری امیر داداش ضیایی در فصل آینده رقابت های لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت، در حالی که هنوز متولی و حامی مالی جدید این تیم مشخص نشده و به احتمال زیاد دوباره شاهد اتفاقات فصل گذشته و حتی انحلال این تیم خواهیم بود.


 

سپک تاکرا؛ یکی رفت دیگری آمد

باشگاه شهرداری تبریز اولین تیم سپک تاکرا را دراستان آذربایجان شرقی پایه گذاری کرد و توانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را نیز کسب کند اما با وضعیت فعلی فعالیت های این تیم هم اکنون منحل شده است. حال تنها تیمی که احتمال حضورش در لیگ برتر سپک تاکرا وجود دارد، تراکتورسازی می باشد که به تازگی و با دستور مدیرعامل این باشگاه، حمید زینی زاده، در حال تشکیل می باشد و مسئولین این تیم خواهان حضور در فصل آینده رقابت های لیگ برتر سپک تاکرا می باشند.

 


 

• گزارش کوتاهی که ارائه شد نمایانگر این است که به غیر از باشگاه های تراکتورسازی، دبیری، گسترش فولاد و دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز ( به همراه آینه زمانی) سایر تیم های استان هم اکنون هیچ فعالیتی در سطح قهرمانی ندارند. در ساده ترین صورت مشکلات تیم های مس سونگون و ماشین سازی به همراه باشگاه شهرداری تبریز، بدترین اخبار را از بدترین سال ورزشی استان به ما منتقل می کند و در کنار آن عدم تیم داری در لیگ های برتر هندبال، فوتبال ساحلی تا بدین لحظه ناامیدی مطلق را القا میکند، در حالی که سازمان ورزش و جوانان هم اکنون هیچ فعالیت و واکنشی را از خود نشان نداده و تماشاگر اتفاقات می باشد.

خوشحال می شویم تا متولیان ورزش استان و در راس آن ها سازمان ورزش و جوانان استان جوابگوی این مشکلات باشند و گزارشی از عملکرد خود ارائه کنند تا مردم آذربایجان بدانند آنچه را که دارد بر سر ورزش دیارشان می آید و بدانند آنچه را که مسئولین استان شعار میدهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 299
  • بازدید امروز : 2,066
  • باردید دیروز : 2,772
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 8,438
  • بازدید ماه : 24,539
  • بازدید سال : 355,995
  • بازدید کلی : 9,137,009
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید